Wildlife

Nu har vi fått bevisat det för oss, kängurusar finns. Det tog oss bara tre månader och en promenad på en och en halv timme i stekande sol för att hitta dom. Tyvärr hann vi inte ta några foton, eftersom de hoppade vidare snabbare än kvickt, men dom finns!, och det var värt både svett och blåsor på fötterna. Vi avslutade med köttpajer och ett svalkande dopp i floden. 

Framåt kvällskvisten åkte vi till ett ställe som heter The Bottom End och dansade i timmar. Min kropp har aldrig gjort så ont dagen efter, någonsin. Så värt det. 

Idag åkte vi till Chapel street för shopping, men vi gick runt som levande döda och bestämde oss för att spara slösandet till imorgon. En kvällspromenad på Brighton beach orkade vi iallafall med. 

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgonbitti ska vi åka till ett zoo som bara har australienska djur, och jag vill inte somna med en koala i famnen eller under fågelshowen. Spännande grejer vet ni.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback