En sista dag i Buenavista

Igar gick vi ner till vattnet dar vi sjong karaoke, at mat och kokosnotter, badade och hade det mysigt. Vi hade tur med vadret men mot eftermiddagen borjade det regna. 

Snart ska vi fa massage, sen ska vi packa vaskorna for imorgon aker vi till Panglao. Det ska bli sa himla skont med en riktig strand! Har badar man i ett trask, men inte ett trask sa som ni tanker er, utan ett fint trask som gar ut i havet. Dessutom bada man i klader, sa magen ar lika vit som nar jag akte fran Sverige. Jag vet inte om jag skrev det igar, men forvanta er inte att jag ar brun nar jag kommer hem.

Men som sagt, ska bli skont med en strand och miljoombyte. Har finns verkligen ingenting att gora och jag ska aldrig mer losa korsord med blackpenna om jag inte har min tipex med mig.
 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback