Sporks and foons

Jahopp. Det händer inte så mycket nu för tiden. Jag jobbar bara. De värsta veckorna är över, restaurangen var så gott som tom när jag gick. Vädret börjar bli som när vi först kom, regnigt och blåsigt. På onsdag åker jag, Gabbi, Te-Awa och Nicola till Chadstone, det största shoppingcentret i Victoria. Då ska vi gå vilse och spendera pengar!

Jag fick hoppa in ett par extra timmar på jobb ikväll, och eftersom det inte fanns så mycket att göra fick vi varsin snapper till middag. Åt till och med ögat! När Te-Awa slutade tog vi en kaffe på det och satt och tjötade. Jag kommer sakna alla så mycket när vi åker vidare. De är verkligen unika personligheter allihopa!

Nu ska jag krypa ner i min våningssäng och försöka sova. Jag har inte fått en ordentlig natts sömn på flera dagar. Senast inatt väckte en mygga mig tio gånger genom att antingen sticka mig, eller surra mig i örat. Förbaskade jäklar.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback