Efter ett antal timmars väntan

Antligen sitter vi har, efter 1,5 timmes flyg, 7 timmes vantan, 11 timmars flyg, 4 timmars vantan och ytterligare 1,5 timmes flyg. Det har varit en kampig resa men vi klarade det. Jag tror aldrig att jag kommer ta tre flyg inom loppet av 2 dagar igen. Isafall far jag stanna over nagonstans.

Vi tog minibuss till Kata igarkvall, nagra timmar senare an vad vi hade raknat med. Men fick tack vare Lonely Planets guide tag pa ett bra guest house till hyffsat pris. Nar vi skulle lagga oss blev jag nojig och letade efter bed bugs, och inbillade mig ocksa att jag hittade nagra. Gabbi sa att jag skulle sova istallet och jag lydde order. Men, jag vaknade saklart vid tva pa natten och borjade leta igen. Nu har vi konstaterat att vi INTE har nagra bed bugs.

Dagen har vi spenderat pa stranden (som vi ett litet tag trodde var Kata beach, men visade sig vara Karon beach). Ganska mycket familjer med smabarn, och saklart en massa speedos. Det kom fram tva italienare och ville ta foto med oss. Sen kom en thailandare over med en ananas och vi sa att nej, vi har inte bestallt nagat, da pekade han pa dom och dom vinkade. Vi tackade, utnyttjade tillfallet (gratis ar gott) och njot av ananasen.

Ska forsoka hitta en mysig restaurang ikvall och nagon bar. Imorgon ska vi chilla pa Kata beach och i overmorgon aker vi till Railay (tror vi).

Jag hoppas att ni har det bra dar hemma och att det redan har borjat snoa och att ni fryser! Puss och kram.
 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback