En torsdag i Sorrento

Jisses vad trött jag har varit och är idag. Blev ju väckt halv sju på morgonen av en idiot som gormade och skrek som om han sålt smöret och tappat pengarna. Från och med imorgon kommer vi nog få lugn och ro här. Två månader för sent.

Det var hyffsat lugnt på jobb idag. Det kom en liten rush vid ett-tiden, annars var det inte mycket mer att göra än att rulla bestick och vika servetter. Inte... jättegivande. 

Ikväll bjöd Netti mig på middag, sen kollade vi på en film, som såklart handlade om bipolär. Den skrämde skiten ur oss mer än en skräckfilm. Klockan är "bara" 22.30 här och jag är så trött så jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag gå upp i tid och, om vädret tillåter, ta en lång promenad!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback