Sorrento back beach

Jag och Gabbi hade turen att båda vara lediga fram till sex idag, så vi packade allt man behöver för att gå till stranden och promenixade till Sorrento back beach. Det var så skönt att äntligen kunna koppla av och bara sola och bada. De sex sista timmarna på kvällen var däremot hektiska. Det var som om en dag för två veckor sedan på replay. Jag pustar ut när jag tänker på att vi bara har en vecka kvar som servitriser på The Continental. Inga fler parmas. Inga fler latte. Kanske någon annanstans, men inte här. Det är sorgligt att tänka så men vi har gjort vårt, och det har verkligen varit värt det!

Nu har jag precis pysslat om mina fötter (som får ta mycket stryk som servitris) och ligger i sängen och äter blåbär. Mitt nyttiga liv har börjat. Har jag fått för mig. Imorgon ska jag och Gabbi ut och paddla kajak. Äventyra lite. Nu måste jag sova, klockan går alldeles för fort och nattklubben har inte stängt än. Vilket i och för sig betyder att klockan inte är så mycket och att jag ändå inte kommer att kunna somna... 

...Och där gick brandalarmet.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback