Jobbiga gäster

Ingenting gick bra på jobb igår. Alla gäster var så giriga, lata och griniga. Det var en befrielse att få sluta. Ibland försöker jag tänka på pengarna och dra ut på tiden, men igår ville jag bara därifrån.

Te-Awa ville stå för kvällsmaten, så när hon slutade gick vi och handlade ingridienser till kvällsmaten. Det blev ris, kyckling och svampsås, som vi åt på balkongen i det fina vädret. Yummi! Det är lyxigt att ha en vän som är kock, som inte bara lagar god mat, utan som också VILL laga mat till dig. 

Nu sitter jag i restaurangen (som vanligt) med en latte och ska beställa lunch. Vädret är inte så bra idag, så jag blir nog här eller på rummet tills jag börjar jobba klockan sex. Rummet känns som det bästa alternativet eftersom restaurangen är full med små barn som skriker, gråter och bankar med besticken i borden.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback