Bohol runt

En sista dag i Buenavista var att ta i... 

Den senaste veckan har vi spenderat pa Panglao Chocolate Hills Resort i Panglao, darav den daliga uppdateringen. Drar en snabb summering av vad som hant; vi har besokt chocolate hills, en fjarils"farm", kollat pa tarsiers (sma pytteapor), akt bat langst Lombok river, akt till Island City Mall i Tagbilaran (en stad cirka en halvimme fran Panglao) och besokt Alona beach som ar den mest kanda stranden pa on.

Nu ar vi tillbaka i Buenavista och ska stanna har ett par dagar innan vi aker vidare till en o som vi inte vet vad den heter.

Nar jag och pappa skulle ga till internetcafet sa hittade vi en stor marknad som tydligen ar en gang om aret, tva dagar i rad. Fyndade ett par lite for stora Levi's jeansshorts som jag nog far ge bort eller sy in. Det fanns hur mycket som helst. Glass ocksa. Snart kommer Doreens kompis, min taxi, och hamtar mig, pappa har redan akt. Klockan borjar bli mycket, har gar vi och lagger oss redan vid 19-tiden. Sover darfor daligt och vaknar vid 5 pa morgonen. Sa ar det att resa med sma barn.

Det blir kanske inte mer uppdatering forran nasta gang vi ar i Buenavista. Hoppas ni har det bra dar hemma, det har vi har!
 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback