En dag tidigare

Någon där uppe måste ha hört mina tankar. Vårt plan på onsdag blev inställt och vi blev ombokade på ett nytt som istället går av stapeln den 1 november. Tiden som jag önskade skulle gå snabbare har nu blivit en dag mindre. Jag är glad och exalterad, men lite orolig. Skulle det vara så att vårt plan till Australien blir framflyttat så är våra 30 dagars visum slut. Då vet jag inte riktigt vart vi ska ta vägen. Så håll tummarna för att allt går enligt plan. Bokstavligt talat!

Det här innebär också att jag har en dag mindre på mig att hinna det sista. Jag (läs: mamma) ska tvätta, få ett ok från Travelstart så att vi inte står och trampar på flygplatsen utan ett plan att hoppa på, köpa handdesinfektion och andra bra saker, växla pengar och ringa försäkringskassan och fixa ett resetillägg. Det finns säkert hur mycket mer som helst som jag inte kommer på. Som är tusen gånger viktigare. Som jag kommer att komma på när jag sitter på flygplanet. Nej, det hoppas inte. Nu jävlar, nu kör vi!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback