Fran Ton Sai till Railay Beach

Nu sitter vi har igen. For er skull, hehe. Har inte sa mycket tid pa mig sa jag far fatta mig kort. Den 10 (tror jag, haller inte reda pa dagarna langre) akte vi fran Phi Phi (som var underbart) till Ton Sai. Hade last att det var ett najs ungdomsstalle. Nar vi kom dit insag vi att alla som var dar var klattrare eller hippies. Vi letade fram naganstans att bo (klamde in oss alla fem i ett dubbelrum och flirtade fram ett bra pris som alltid.) At VARLDENS godaste mat, chillade pa en mysig hippiebar och bestamde oss for att stanna en natt till. Dagen efter tog vi en bat till Railay Beach och klattrade tillbaka till Ton Sai som riktiga backpackers. Igar bestamde oss dock for att lamna Ton Sai (Lite for mycket hippie och skaggiga killar med karatebyxor) for Railay, sa har ar vi nu. Har mest rest runder idag och letat ett stalle att bo pa och bokat vara seperata resor. Nu bor vi pa ett jattefint hotell typ, med tva stora sangar, varmvatten, tv och POOL!!! For bara 50 kr per person och natt. Jag ar i himmelriket.

Imorgon aker Johanna och Amanda vidare till Malaysia, jag och Matte till Koh Tao och Lollo moter upp sin bror och hans flickvan. Darefter bar det av till Koh Phangan for min och Matildas del. Nu gar internettiden ut sa ni far en uppdatering fran Koh Tao eller Koh Phangan! Ha det bra i Sverige. Vi har det superbra!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback