Vad ar det for dag?

Nu sitter jag har igen, med Amanda bredvid mig. Man kanner sig lite nordig som spanderar tid framfor datorn har men de andra ligger och vilar sa man far val passa pa. Jag ar inte sa mycket far att sova, haha.

Har legat pa stranden och pressat halva dagen. Kande vi behovde battra pa brannan lite nu nar solen skiner. Det var varmt. Nastan for varmt. Lag mest i vattnet och samlade sand i badbrallorna. Pa tal om badbrallor. En fjardedel av alla killar gar runt i speedos, what's up with that? Fast vi gillar det i smyg.

Ska snart stanga ner och kopa mig ett par flipflops (eller thongs som australienarna kallar det). Gar namligen ront barfota for att jag far skoskav av mina andra. Far se om jag kan hitta en klanning eller tva ocksa far jag har inte mycket att valja pa och halften ar skitigt. Men jag alskar att man kan vara mogig har utan att nagon kommenterar. 

Jag har alldeles for mycket att beratta. Det hander naganting hela tiden. Hela tiden. Imorgon drar vi till Krabi. Jag hoppas att det blir lika nice!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback