Mer än vad vi hinner med

Igårkväll mötte vi upp några vänner på ett smockfullt Three Palms för att fira Australia day. Eller bara för att ha en anledning till att dricka lite öl. När vi blev utslängda på grund av stängning gick vi vidare till nattklubben. Den var som vanligt inget att hänga i granen så vi satt mest och tjötade och åt korv. 

Imorse trodde jag att jag skulle få sovmorgon, men Nicola ringde panikslagen vid elva och sa att de behövde extra personal i restaurangen. Mot min vilja asade jag mig upp, trött och bakis, och sprang ner. Tolv timmar senare ligger jag äntligen i min säng. Ni kan tro att jag är trött! Jag fick en två timmars rast, men den flög förbi fortare än kvickt. Imorgon börjar jag klockan tolv och innan dess har jag lite saker att göra (som att tvätta strumpor så att jag slipper vända dom ut och in), så nu är det nog bäst att jag går och lägger mig. Om jag kan. Nattklubben är galen. 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback