Nya skor

Efter att ha sprungit runt med Converse i en månad på jobb fick jag äntligen invigt mina nya skor igår. Jag håller på att bryta benen varje gång jag gör en skarp sväng, eftersom dom fortfarande inte är slitna undertill, men det känns som att jag flyger fram. Tänk vilken skillnad ett par skor kan göra. Jag hoppas bara inte att vurpan jag fruktar äger rum idag, fredagen den trettonde. 

Igår började jag halv tolv, lunchtid, jobbade fram till klockan tre, hade en två timmars break, och jobbade sen fram till halv tolv på kvällen. Nu är klockan kvart i åtta på morgonen och jag ska springa ner vilken minut som helst. Idag blir det dock inte längre än till cirka klockan tre, sen väntar storstaden.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback