Pengar och tid

Nu har jag tillgang till en dator, for forsta gangen pa en manad. Vi har verkligen hamnat utanfor civilisationen. I staden dar vi bor finns det internet, men daligt sadant. Och jag har inte fatt min dator an, sa jag kan inte utnyttja det anda gratis wifiet som finns. 

Vi har jobbat konstant i tva veckor nu, och har ytterliggare cirka tva veckor kvar. Tiden gar fort nar man har roligt. Vi har varldens basta jobbkompisar. Jag trivs sa bra, sa att jag faktiskt ser fram emot att ga till jobb. Det som ar trakigt ar, tro det eller ej, den lediga tiden. Jag och Gabbi jobbar om varandra ganska mycket, och det enda man kan gora nar man ar ledig ar att ga ner till stranden eller shoppa. Sa nar det ar daligt vader, da kan vi valja om vi vill sitta pa rummet och rulla tummarna, eller om vi vill spendera pengar. Jag ar sa sugen pa att aka vidare. Men som sagt, tva veckor kvar, som antagligen kommer ga snabbt. Sen har vi bade pengar och tid till att gora (nastan) precis vad vi vill!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback