Tre upptagna dagar

Dagarna går alldeles för snabbt och det finns för mycket att göra för att jag ska hinna uppdatera flitigt. 

I torsdags åt jag och Netti lunch på en restaurang nere vid havet. Skönt med lite omväxling! Resten av dagen spenderade vi på Hotel Sorrento med dyr champagne och fin utsikt. Det var en alldeles för lyxig dag. I fredags åkte jag, Nicola och Te-awa till Rosebud för att göra lite ärenden. Sen åkte vi tillbaka till restaurangen, mötte upp Pat, och började fila på vår bok. Det kommer bli världens bästa verklighetsbaserade bok. Vi hoppas på att bli miljonärer. När vi hade slut på idéer åkte vi till stranden och gottade oss tills det var dags för alla att åka till jobb.

Och igår, lördagen den 21 januari, tog jag det stora (men så enkla) steget och märkte mig för livet. Tre små svalor pryder innersidan av min vänstra ankel. (Svimma inte farmor, det var ingen som la märke till dom på jobb idag. Dom syns knappt) När det var klart, fortare än kvickt, åkte jag och Gabbi till Frankston för att slösa lite pengar. Vi fick skjuts tillbaka av Michael, åkte på kängurujakt (utan resultat), lämnade Gabbi på jobb och åkte vidare till Portsea Pub för ett par öl.

Idag har jag jobbat och inte hunnit göra mer än att städa och ta en dusch. Ska snart gå ner till restauangen med ett par tidningar, dricka lite kaffe och se på när de andra sliter, hehe.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback