Nedräkning

Eftersom uppdateringen från första resa blev populär bland släkten och många (förutom pappa) förstod hur man kunde lägga en kommentar och höra av sig har jag beslutat mig för att skriva här när jag är i Filippinerna. Det är dessutom roligt att kunna läsa vad man gjorde och kände just den där exakta stunden.

Som många av er vet är jag en person som längtar. Jag räknar ner, skriver listor, planerar, googlar väder och håller koll på växelkursen. Jag vill därför varna för att det fram till resan kan dyka upp ointressanta och hypade inlägg.

Pappa, Doreen, Nadja och Ninjo åkte för två dagar sedan och kom troligtvis fram till Filippinerna igår förmiddag, svensk tid. Jag har inte hört någonting från dom än så jag hoppas att allt gått bra och att dom har det bra. Om 26 dagar sätter jag mig på planet för att möta upp dom. Jag har tenta på lördag men det enda jag kan tänka på är att skriva packlista, att-göra-lista och planera månadens sista dagar. Men jag kan inte klandra mig... Det är ju så roligt!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback